1 – بيش از 210 ميليون کاربر فعال در اسنپ چت وجود دارد.


تصوير زير نمودار منتشر شده در سايت Statista است که نمايانگر رشد اسنپ چت از سال 2014 تا 2019 است.


2 – حدود 73 درصد از کاربران آمريکايي اسنپ چت 18 تا 24 سال دارند


گزارش سايت wired نشانگر آن است که نوجوانان عاشق استفاده از اسنپ چت هستند.


نمودار زير توسط سايت Pew research شده و نمايانگر افرادي است که از اسنپ چت استفاده مي کنند.


9 – نرخ swipe- up اسنپ چت 5 برابر بيشتر از CTR باقي شبکه هاي اجتماعي است


در اسنپ چت وقتي با تبليغات مواجه مي شويد ميتوانيد با کشيدن انگشت خود به سمت بالا يا به اصطلاح swipe-up تبليغات بيشتر و يا سايت تبليغ کننده را مشاهده کنيد.


به دليل بالا بودن نرخ swipe-up ، اسنپ چت مي تواند يک پلتفرم موثر براي مارکتينگ باشد.


10 – اسنپ چت پادشاه بازاريابي محتوا زودگذر است


بازاريابي محتواي زودگذر به معناي انتشار ويدئو، تصاوير و رسانه هايي است که تنها در مدت زمان محدودي در دسترس هستند.


اين نوع از بازاريابي محتوا به اين دليل که به مشتري حس فشار براي خريد القا نميشود و از طرفي بسيار شخصي تر از روش هاي سنتي فروش است براي مارکترها داراي اهميت بالايي است.


اسنپ چت به دليل نوع عملکردش پادشاه بازاريابي محتواي زودگذر است.


11 – تبليغات ويدئويي در اسنپ چت دو برابر بيشتر از باقي فرمت هاي تبليغاتي اثر بخشي دارند


امکان خريد به واسطه تبليغات اسنپ چت نسبت به باقي شبکه هاي اجتماعي بسيار بيشتر است .


12 – حدود 60 درصد از تبليغات اسنپ چت با صدا پخش مي شوند


در فيسبوک تنها 15 درصد امکان پخش و تماشاي ويدئو با فايل صوتي آن توسط کاربران است. اين در حايل است که در اسنپ چت 60 درصد از ويدئو ها با صدا پخش شده و کاربران به آن گوش مي دهند. چنانچه تمرکزتان بر روي صوتي است که تهيه کرده ايد پيشنهاد مي شود از اسنپ چت استفاده کنيد.


13 – به صورت ميانگين کاربران اسنپ چت 25 تا 30 دقيقه در روز از اين اپليکيشن استفاده ميکنند


به صورت ميانگين افراد در طول روز مي توانند از 5 تا 7 اپليکيشن استفاده کنند. بنابراين صرف 30 دقيقه در روز در اسنپ چت توسط کاربران بسيار چشمگير است.


14 – نام اصلي اسنپ چت Picaboo بوده است


در حقيقت اين اپليکيشن با نام Picaboo منتشر گرديد و يک سال نيز با همين نام فعاليت کرد. پس از آن به Snapchat تغيير نام داد.


15 – اسنپ چت پس از 34 بار شکست ساخته شد


سازنده هاي اسنپ چت، بابي مورفي، ايوان اشپيگل و فرانک رجينال براون در طي تحصيل در دانشگاه استنفورد بر روي ساخت اين اپليکيشن کار مي کردند.  آن ها موفق شدند پس از 34 بار شکست، اپليکيشن اسنپ چت را راه اندازي کنند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اسنپ ,استفاده ,کاربران ,تبليغات ,اپليکيشن ,بيشتر ,توسط کاربران ,صورت ميانگين ,اپليکيشن استفاده ,تبليغات اسنپ ,محتواي زودگذر
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انجمن پویادم کرونا دستگاه جوجه کشی/دستگاه آسیاب ومیکسر/دستگاه پرکن طیور/دستگاه صنعتی طلاق توافقی نمایندگی لپ تاپ لنوو در کرج فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل سرگردان در هستی شاد وب