تصوير زير نمودار منتشر شده در سايت Statista است که نمايانگر رشد اسنپ چت از سال 2014 تا 2019 است.
گزارش سايت wired نشانگر آن است که نوجوانان عاشق استفاده از اسنپ چت هستند.
نمودار زير توسط سايت Pew research شده و نمايانگر افرادي است که از اسنپ چت استفاده مي کنند.
در اسنپ چت وقتي با تبليغات مواجه مي شويد ميتوانيد با کشيدن انگشت خود به سمت بالا يا به اصطلاح swipe-up تبليغات بيشتر و يا سايت تبليغ کننده را مشاهده کنيد.
به دليل بالا بودن نرخ swipe-up ، اسنپ چت مي تواند يک پلتفرم موثر براي مارکتينگ باشد.
بازاريابي محتواي زودگذر به معناي انتشار ويدئو، تصاوير و رسانه هايي است که تنها در مدت زمان محدودي در دسترس هستند.
اين نوع از بازاريابي محتوا به اين دليل که به مشتري حس فشار براي خريد القا نميشود و از طرفي بسيار شخصي تر از روش هاي سنتي فروش است براي مارکترها داراي اهميت بالايي است.
اسنپ چت به دليل نوع عملکردش پادشاه بازاريابي محتواي زودگذر است.
امکان خريد به واسطه تبليغات اسنپ چت نسبت به باقي شبکه هاي اجتماعي بسيار بيشتر است .
در فيسبوک تنها 15 درصد امکان پخش و تماشاي ويدئو با فايل صوتي آن توسط کاربران است. اين در حايل است که در اسنپ چت 60 درصد از ويدئو ها با صدا پخش شده و کاربران به آن گوش مي دهند. چنانچه تمرکزتان بر روي صوتي است که تهيه کرده ايد پيشنهاد مي شود از اسنپ چت استفاده کنيد.
به صورت ميانگين افراد در طول روز مي توانند از 5 تا 7 اپليکيشن استفاده کنند. بنابراين صرف 30 دقيقه در روز در اسنپ چت توسط کاربران بسيار چشمگير است.
در حقيقت اين اپليکيشن با نام Picaboo منتشر گرديد و يک سال نيز با همين نام فعاليت کرد. پس از آن به Snapchat تغيير نام داد.
سازنده هاي اسنپ چت، بابي مورفي، ايوان اشپيگل و فرانک رجينال براون در طي تحصيل در دانشگاه استنفورد بر روي ساخت اين اپليکيشن کار مي کردند. آن ها موفق شدند پس از 34 بار شکست، اپليکيشن اسنپ چت را راه اندازي کنند.
درباره این سایت